24 edo 36 kuotak ordaindu ondoren
(zure finantzaketa-planaren arabera), zeuk erabakitzen duzu zer aukera nahiago duzun:
eta azken ordainketa ez egin. Aukera hau 25. edo 37. kuotako 1. eta 15. egunen artean eska dezakezu zure finantzaketa-planaren arabera, hau da, hileroko kuota guztiak dagoeneko ordaindu dituzunean (Azken Ordainketa falta da). Pantaila hautsirik ez duen bitartean, piztu egin behar da, ezin da blokeatu eta gailuaren kokapenaren funtzionaltasuna desgaituta izan.
<li>- Terminala eta bateria eraman behar dituzu, eta dendan eskuratuko dizuten “Jabetza aldatzeko entrega-baldintzak” dokumentua sinatu beharko duzu.</li>
<li>- Proba batzuk egingo dizkiogu, funtzionatzen duen ikusteko. Dena behar bezala badago eta ezarritako parametroak gainditzen baditu, ez duzu telefono horrekin zerikusirik izango. Mugikorra hautsita edo nabarmen hondatuta badago, azken ordainketa hori egin eta mugikorrarekin geratu beharko duzu.<br />
</li>
</ul>
. Baliteke mugikorraren azken ordainketan deskontu berezi bat izatea zuretzat. Sartu masmovil.com/pago-final helbidean 22. edo 34. kuotatik aurrera eta 25. edo 37. kuotari dagokion hilaren 15a arte.
Informazio guztia ikusi nahi baduzu, sartu hemen: masmovil.com/pago-final. Zure eskaintza pertsonalizatua ikusteko, Yo Soy Mas ataleko zure pasahitzarekin eta erabiltzaile-izenarekin identifikatu beharko duzu. Ezin errazagoa da!
GEHIEN BILATZEN DENA
LAGUNTZA
BESTE ZERBITZU BATZUK
ESTEKA INTERESGARRIAK