Zein da fakturazio epea?
Hilaren 22tik 21era bitartean erregistratutako kuotak eta kontsumoak barne hartzen ditu zure fakturazio-epeak. Adibidez, otsailaren hasieran jasotzen duzun faktura urtarrilaren 22tik otsailaren 21era artekoa da.
Fakturak hilabete bakoitzaren amaieran edo hurrengoaren lehen egunetan bidaltzen dira bankura. Zure fakturaren hasierako atalean, zure banku-kontua noiz ordainduko den egiaztatu dezakezu ("Zordunketa-data" goiburuan).
Hilabetea hasitakoan MasMóvil-en izena ematen baduzu, ordainketaren zati proportzionala soilik kobratuko zaizu aukeratutako tarifaren arabera. Adibidez, urtarrilaren 10ean elkartuz gero, urtarrilaren 10etik 21era arte egindako kuotei eta kontsumoei dagokien zenbatekoa kobratuko zaizu urtarrilean. Eta urtarrilaren amaieran edo otsailaren hasieran kobratuko zaizu.
Gogoratu zure fakturak beti sar ditzakezula bai aplikazioan bai YoSoyMás webgunean, behar dituzunean kontsultatzeko.
Oharra: Ezin dira telefoniako fakturak zatika ordaindu. Ordaindu gabeko faktura bat ordaindu nahi baduzu, ikusi hemen informazioa
Beti aukeratzen duzun moduan, eta zure aukera alda dezakezu eskatzen duzun bakoitzean.
Hauxe da gomendatzen dizugun aukera, nahi duzunean kontsultatu ahal izango duzulako, atala sakatu besterik ez duzu egin behar: “Fakturak” eta zure fakturekin zerrenda bat ikusiko duzu eta bertan deskargatu dezakezu. PDFa.
Yo soy más aplikazioa deskargatzea gomendatzen dizugu, Android zein iOS-en, eta erregistratzeko prozesuan eman diguzun emailarekin erregistratzea. Hemen uzten dizuegu esteka.
Oharra: IFK duen Enpresa-bezeroa bazara zure linea nagusiarekin saioa hasi behar duzu fakturak ikusi ahal izateko.
Bidalketa-metodo hau aktibatu baduzu, mezu elektroniko bat bidaliko dizugu erantsitako fakturarekin PDF formatuan ikus dezazun eta nahi baduzu deskargatu ere egin dezakezu.
paperezko bidalketa aktibatuta baduzu eta ingurumenari lagundu nahi badiozu, jarri harremanetan gure Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin aldatzeko. Era berean, paperezko fakturak jaso nahi badituzu, jar zaitez gurekin harremanetan hura aldatzeko.
-era sartzen zarenean "Sarbide mugatua" mezua ikusten baduzu, kontratuaren lerro osagarrietako batekin saioa hasi duzulako da.
Besterik gabe, amaitu saioa (kontuaren ataletik), eta sartu zure bezeroen eremuan erregistratu duzun posta elektronikoa erabiliz (kontuaren atalean e-posta zein den ikus dezakezu). Pasahitza ahaztu baduzu, hemen pasahitz berria nola lor dezakezun esaten dizugu.
GEHIEN BILATZEN DENA
LAGUNTZA
BESTE ZERBITZU BATZUK
ESTEKA INTERESGARRIAK