Zer dira Premium zerbitzuak?


Kanpo-hornitzaileek eskaintzen dituzten edukiak edo zerbitzuak dira. MÁSMÓVIL bitartekari bat baino ez da, eta hornitzailearen partetik kobratzen du.

Zein Premium zerbitzu daude?


Premium zerbitzuak 4 motatan bereiz ditzakegu:

  • Informazioko Premium deiak

    : Telefono-informazioko deiak dira, kostu handia dute, ez daude inongo tarifatan sartuta eta tarifaren iraupenaren arabera fakturatzen dira; adibidez, 118X deiak.

  • Tarifa gehigarriko deia

    k: Dei hauek zenbaki arrunt baterako dei bat baino gehiago balio dute, eta prezio finkoa dute, kontratatutako tarifa edozein dela ere. Helduentzako zerbitzuak izan ohi dira, aisialdikoak eta entretenimendukoak, edo zerbitzu profesionalak. Dei hauen kostua aldatu egiten da zerbitzua ematen duen enpresaren arabera. Hauen adibide dira 803, 806, 807, 905 eta 907 zifrekin hasitakoak zenbakiak. Sakatu hemen zenbaki hauen prezioen xehetasuna ikusteko.

     

 

  • Premium testu-mezuak (SMS

    ): Testu-mezu arrunt bat baino gehiago balio dute, eta enpresa batzuek helburu komertzialetarako erabiltzen dituzte, hala nola edukiak deskargatzeko (argazkiak, bideoak, tonuak eta abar), telebistako eta irratiko programetan parte hartzeko, dohaintzak egiteko, produktu eta/edo zerbitzu jakin batzuk saltzeko eta abar.

  • Hirugarrenen zerbitzuak

    : Zerbitzu bereziak dira, eta MÁSMÓVILekin zuzenean kontrata ditzakezu.

  • Premium edukiaren harpidetzak edo erosketa

    : Webguneen edo atari mugikorren bidez eskaintzen dizkizuten zerbitzuak dira, eta horietan musika, bideoak, filmak, jokoak, zerbitzuak eta abar eskuratu ditzakezu.
    Kasu honetan, eduki jakin bat erosten duzu (hau da, irudi bat, bideo bat…), eta horregatik kobratzen dizute, webgune zehatz horretan agertzen diren baldintzetan azaltzen dizutenez.
    Baliteke, orobat, hornitzaileak harpidetza-zerbitzu bat eskaintzea eta sarbide horren truke astero edo hilero kobratzea. Baldintza horiek guztiak argi eta garbi azaldu behar dira zerbitzu horiek eskaintzen dituen webgunean.

Ba al dago gastuen mugarik edo kontrolik Premium zerbitzuetarako?


Lehenik eta behin, jakin behar duzu harpidetza-zerbitzu bat kontratatzean SMS bidez jasoko duzun PIN batekin baiezta dezazun eskatuko dizugula. Hala ere, edozein harpidetza-zerbitzu aktibatu aurretik, jakin ahal izango duzu zenbat kostatzen zaizun, nork eskaintzen dizun eta zein den haren bezeroarentzako arreta-telefonoa. Era berean, baja eskatu ahal izango duzu Premium zerbitzu bat aktibatu eta berehala, harpidetzak autokudeatzeko panelean sartuta.

Gastu-mugari dagokionez, Premium zerbitzu guztietan 60 €-ra iristen zarenean (Premium deiak, Premium testua, edukien erosketa eta aldian behingo harpidetzak), SMS bidez abisatuko dizugu, zerbitzu horietara sartzen jarraitu nahi duzun baiezta diezaguzun. Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuko gure taldearekin harremanetan jarri beharko duzu.

 

Nola aktibatu edo desaktibatu Premium zerbitzuak?


Modurik errazena zuzenean bezeroaren gunetik egitea da. Aukeratu zerbitzua aktibatu edo desaktibatu nahi duzun linea; gero, “Ezarpenak” atalean, “Zenbaki berezien blokeoa” aukeran sartuta, zer blokeatu nahi duzun hautatu:

Informazioko Premium deiak

: Blokeo horrek aukera ematen du informazio telefonikoko kostu handiko zenbaki batzuetarako deiak murrizteko, baina hor ez dira sartzen kostu merkeagoko 118XX zenbaki batzuetarako deiak.

 

 

Tarifa gehigarriko deiak:

Blokeo honi esker, 80X/905/907 zifrekin hasten diren zenbakien deiak murriztu daitezke.

 


SMS Premium eta hirugarrenen zerbitzuak: Blokeo honek zenbaki laburrera bidalitako testu-mezuak murriztea ahalbidetzen du. Multimedia-edukiak deskargatzeko, lehiaketetan parte hartzeko eta abarretarako mezuak dira. Era berean, hirugarrenekiko zerbitzu bereziak blokeatzen ditu

 

 

 

Premium edukiaren harpidetzak edo erosketa

: Blokeo honi esker, multimedia edukira sartzeko aldian behingo harpidetzak murriztu daitezke. Eduki horien artean daude, adibidez, albisteak, irudiak, bideoak, musika eta hainbat gairi buruzko jakinarazpenak (fitness, sukaldea, tarota, kirolak eta abar).

 

 


Nola agertzen dira fakturan Premium zerbitzuak?


Lehenengo orrian Kargu gehigarriak atalean agertuko dira.

 


Linearen kontsumoen laburpen-orrian karguen xehetasuna jasoko da.

 

Eta, azkenik, datari, helmugari, hornitzaileari eta abarri buruzko informazio gehiago ikusi ahal izango duzu xehetasunean.

KONEKTATU GUREKIN